• ساعت : ۰۶:۵۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ 
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد با هئیت مدیرە مراكز خیریه و خدمات اجتماعی نور افزا و ژیوان//

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد با هئیت مدیرە مراکز خیریه و خدمات اجتماعی نور افزا و ژیوان//


🟦 صبح روز یک شنبه مورخەی ٢٠ خردادماە سال ١٤٠٣ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد با حضور در مراکز خیریه و خدمات اجتماعی نور افزا و ژیوان و سالمندان این شهر با جمعی از اعضای هیئت مدیره آنها ، دیدار و گفتگو کردند.

🟦 در این دیدار; اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد با اشاره به اینکه تنها دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند راهگشای معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند، همکاری و همدلی تشکل‌های مردمی را یک ضرورت برشمردند و با اشاره به اینکه در سازمان‌های مردم نهاد افراد بدون هیچ منفعت طلبی شخصی، در کنار هم قرار می‌گیرند و با انجام یک اقدام مشترک اجتماعی، طرحی اثرگذار را در یک حوزه اجرا می‌کنند تا گام‌های بزرگی را برای رفع مشکلات گروه‌های هدف بردارند.

🟦 اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، نقش سمن‌ها را بعنوان بازوی مدیریت شهری دانستند و بهره‌گیری از ظرفیت آنها در برنامه های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و شهرداری را موجب افزایش کیفیت زندگی شهروندان برشمردند، که می توانند به عنوان نیروهای داوطلب در حل مشکلات شهروندان، نقشی اساسی را ایفا کنند.

🟦 در ادامه این نشست ابراز شد که با توجه به ظرفیت مجوعه شورای اسلامی شهر و  شهرداری مهاباد، می توان همکاری های متقابلی را با هم داشت و مدیریت شهری در چهارچوب قانون از کمک به نهادهای عام المنفعه دریغ نخواهد کرد و این مبحث را جزو مسئولیت اجتماعی خود دانستند.

🟦 در ادامه اعضای هیئت مدیرە مراکز مذکور نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود، در روند ساخت مجتمع و همچنین تأمین نیازهای افراد کم‌برخوردار و حجم کمک‌های انجام گرفته، گفتند; جهت‌گیری این موسسات در مسیر حمایت های مادی و معنوی برای افراد تحت پوشش است که خوشبختانه این امر با حمایت های قاطع شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد در دوره ششم همراه بوده است.

🟦 شایان ذکر است: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد از مرکز جمعیت نورافزا و روند پیشرفت ساختمان تازه تاسیس مرکز خیرییه ژیوان نیز، بازدید به عمل آوردند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0